Help- en supportdesk
Onze specialisten van de help- en supportdesk helpen u graag snel en adequaat met het beantwoorden van uw IT en telecom vragen en oplossen van problemen. Hierbij maken we onderscheid tussen eerste- en tweedelijns vraagstukken. De eerstelijns vraagstukken zijn in de meeste gevallen zeer snel op te lossen.
Direct contact opnemen? Bel: 0172 520 560
Tweedelijns support voor IT-bedrijven
Voor een aantal ICT partijen in binnen en buitenland leveren wij tweedelijns support en leveren wij een gedeelte van de diensten. Dit kan gaan om VoIP, maar ook netwerkbeheer en internetlijnen. Op deze manier bieden wij support aan partners en kunnen wij gezamenlijk de ICT-sector naar een hoger plan tillen.
Voor andere IT partijen elders in het land met klanten in de driehoek Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, of vestigingen van klanten in deze regio, bieden wij in naam van deze IT-providers on-site support. Dit levert onze IT-collega’s direct een voordeel in het bedienen van grotere klanten en in de responsetijd en kosten om deze klanten te kunnen bedienen.
“No-nonsense IT leverancier – altijd snel schakelen.”