Wat te doen in geval van een probleem?
Beste relatie,
Op donderdag 20 en vrijdag 21 april is BIT-Works niet bereikbaar i.v.m. teambuildingactiviteiten.
Uiteraard hebben wij gezorgd voor back-up in geval van urgente situaties.
Wat kunt u zelf doen?
Bij geen internet
- Heeft u uw computer al opnieuw opgestart en zijn alle updates uitgevoerd?
- Heeft u de router/firewall en eventuele switches al herstart (30 seconden van de stroom afhalen).
- Kunt u op een andere werkplek wel werken?
Bij een telefoniestoring
- Is dit alleen inkomend of ook uitgaand?
- Heeft u het toestel al opnieuw opgestart? of de netwerk- / stroomkabel 30 seconden eruit gehaald?
- Kunt u tijdelijk bellen vanaf het toestel van een collega?
Bij een e-mailstoring
- Probeer of u wel kunt inloggen via https://outlook.office.com en via die manier tijdelijk verder kunt werken
Kunt u niet printen?
- Lukt dit tijdelijk wel op een andere printer of via een collega?
Mocht er zich een urgente situatie voordoen waarbij u helemaal niet meer kunt werken en de oplossingen op onze website hebben niet geholpen? Dit geldt ook in het geval van Ransomeware of ander security incident. Dan kunt u bellen met 0172-520560 en kiezen om het storingsnummer te bellen.
Bij support vragen verzoeken wij u een mail te sturen naar support@bit-works.nl
Wij pakken maandag alle meldingen weer volledig op.
Bedankt voor uw begrip.